Щоденно кожен із нас виступає в ролі споживача тих чи інших товарів і послуг.
Споживач це особа, що купує, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб.
Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
Якщо протягом встановленого гарантійного строку було виявлено недоліки, споживач має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Для реалізації повернення сплаченої за товар грошової суми, заміни товару чи безкоштовного ремонту Вам обов’язково необхідно звернутись із відповідною заявою (претензією) до магазину де був придбаний товар. У випадку, якщо магазин відмовився приймати Вашу заяву (претензію) відправте її цінним листом з описом засобами поштового зв’язку.
Якщо ж продавець продовжує порушувати Ваші права, не зволікайте і звертайтесь за кваліфікованою правничою допомогою.
Адвокатське об’єднання «Кравець і партнери» допоможе Вам вирішити такі питання як:
- Повернення грошових коштів за якісний товар (окрім визначеного переліку товарів, що не підлягають поверненню);
- Повернення грошових коштів за товар, куплений в інтернеті;
- Повернення грошових коштів за товар, що придбаний у кредит;
- Повернення грошових коштів за додаткові гарантії;
- Стягнення 3% за кожен день прострочення чи невиконання зобов’язання визначеного договором.
Тож, у разі порушення Вашого права займайте активну позицію в питанні відновлення свого порушеного права за допомогою професійного використання норм чинного законодавства.
Адвокатське об’єднання «Кравець і партнери» активно практикує вирішення спорів щодо захисту прав споживачів як на досудовому так і на судовому етапі та пропонує наступні послуги:
- Юридична консультація щодо захисту порушеного права;
- Допомога у підготовці скарг та претензій;
- Введення переговорів юридичною мовою з продавцем або постачальником;
- Представництво інтересів споживачів у судовому процесі;
- Сприяння в отриманні стягнень і компенсацій за заподіяну шкоду.