Купуєте побутову техніку – вимагайте талон гарантії

Купуєте побутову техніку? Вимагайте талон гарантії від офіційного сервісного центру. Такого немає? – Тоді не нарікайте, що товар ніхто не хоче брати у ремонт чи замінити.  А ще –  обов’язково перевірте, чи сертифікована техніка в Україні. Бо це може виявитися сірим імпортом.

Миття посуду для родини Юрія – справжнє покарання. Тож він надумав зробити подарунок дружині і  придбав спеціальну машину, яка б вправлялася із  марудною роботою. Модель посудомийки вибрав у інтернет- магазині. Втім, виявилося, що вона в Україні не сертифікована. А отже, потрапила в торговельну мережу незаконно.

Юрій Жупанов, покупець: ” Я передзвонив до інтернет- магазину і питаю, от ви продаєте таку модель, скільки коштує, і чи даєте ви гарантію. Вони мені відверто сказали: ми даємо гарантію від магазину. А я кажу, а від виробника? – ні, від виробника  не буде. Гарантія від магазину 1 рік”.

Юристи таку гарантію називають фільчиною грамотою. Мовляв, інколи магазини угоду із сервісними центрами просто підробляють. Бо проходити сертифікацію дорого. Або товар – відверта підробка. В кращому випадку  обирають ремонтників, після яких техніці пряма дорога на смітник.

Ростислав Кравець, юрист:
” Деякі магазини дають так звану гарантію від себе, то вони можуть мати чи якийсь особистий сервісний центр по налагодженні чи ремонту цієї техніки, або звертатися до сірих таких же центрів. Які займаються ремонтом побутової техніки”.

Поки не дали грошей в касу продавець зобов’язаний показати усі дозвільні документи та сертифікати. Ну і, звісно, – надати талон гарантійного обслуговування безпосередньо від виробника. Якщо техніка ламається – її не тільки мають безкоштовно відремонтувати, але дати повторну  гарантію. Зазвичай це два місяці. Якщо ж у ремонті вам відмовлять – необхідно одразу ж звернутися до магазину.

Олена Лоскун, журналістка:
“Загалом фахівці рекомендують купувати побутову техніку лише у великих інтернет- магазинах. Мовляв, дрібні часто стають банкрутами і зникають без усіляких попереджень. А це значить, що пред’явити будь-яких претензій  продавцям ви не зможете”.

Ну і, звісно ж,  зберігайте  чек на  товар. Без них віддати техніку  на ремонт або повернути у магазин – марна справа.

Елена Лоскун, Телеканал UBR

Leave a Comment

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top

Заказ обратного звонка

    Замовлення зворотного дзвінка