Пошкодили товар у магазині? Не поспішайте діставати гаманець. Юристи кажуть: платити за розбиту банку з огірками чи розірваний пакет сметани ви не зобов’язані.
Антон Кравченко, юрист : ” До моменту купівлі і передачі грошей і товару залишається власником товару продавець. Так ось відповідальність за знищення чи пошкодження товару у будь-якому разі несе власник. Якщо це продавець ще досі, то він за це відповідає”.
Якщо настирливі менеджери та консультанти не випускають вас із торгового залу і тягнуть до каси, вимагайте скласти письмовий акт. Знайдіть свідків та попросіть їх розписатись у документі, поставте і свій автограф. Теж саме мають зробити адміністратори магазину.
Олег Самчишин , президент Української асоціації споживачів : “Торгівля мусить скласти акт. Ви в цьому акті не забудь вказати, що вашої вини немає”.
Якщо мирно розійтися не вдається, телефонуйте до служби захисту прав споживачів та викликайте міліцію. Це стосується і конфлікту на ринку. А, якщо товар продають у недозволеному місці, закон повністю на вашому боці.
Ростислав Кравець , юрист : ” Якщо є бажання у цього закладу відшкодовувати, то будь ласка, викликайте міліцію, складайте протокол, подавайте позов до суду і доказуйте в суді, що саме цей покупець розбив цей товар і саме він повинен відшкодувати завдану шкоду”.
Хай там як, не кваптесь розрахуватись на місці. Навіть, якщо ви і винні, це ще має довести суд. І тільки після такого рішення стягнуть компенсацію. Зазвичай супермаркети не поспішають звертаються до представників Феміди. Бо не хочуть зайвої тяганини. Та й судовий збір обходиться дорожче, ніж зіпсований товар.
Татьяна Наконечная, Телеканал UBR