Зіпсували товар у магазині — не кваптеся платити, винуватим може бути магазин

Пошкодили товар у магазині? Не поспішайте діставати гаманець. Юристи кажуть: платити за розбиту банку з огірками чи розірваний пакет сметани ви не зобов’язані.

Антон Кравченко,  юрист : » До моменту купівлі і передачі грошей і товару залишається власником товару продавець. Так ось відповідальність за знищення чи пошкодження товару у будь-якому разі несе власник.  Якщо це продавець ще досі, то він за це відповідає».

Якщо настирливі менеджери та консультанти не випускають вас із торгового залу і тягнуть до каси, вимагайте скласти письмовий акт. Знайдіть свідків та попросіть їх розписатись у документі, поставте і свій автограф. Теж саме мають зробити адміністратори магазину.

Олег Самчишин , президент Української асоціації споживачів : «Торгівля мусить скласти акт. Ви в цьому акті не забудь вказати, що вашої вини немає».

Якщо мирно розійтися не вдається, телефонуйте до служби захисту прав споживачів та викликайте міліцію. Це стосується і конфлікту на ринку. А, якщо товар продають у недозволеному місці, закон повністю на вашому боці.

Ростислав Кравець , юрист : » Якщо є бажання у цього закладу відшкодовувати, то будь ласка, викликайте міліцію, складайте протокол, подавайте позов до суду і доказуйте в суді, що саме цей покупець розбив цей товар і саме він повинен відшкодувати завдану шкоду».

Хай там як, не кваптесь розрахуватись на місці. Навіть, якщо ви і винні, це ще має довести суд. І тільки після такого рішення стягнуть компенсацію. Зазвичай супермаркети не поспішають звертаються до представників Феміди. Бо не хочуть зайвої тяганини. Та й судовий збір обходиться дорожче, ніж зіпсований товар.

Татьяна Наконечная, Телеканал UBR