Банкомат не видав готівку, але списав гроші: як діяти у такій ситуації

Банкомат не видав готівку, але списав гроші: як діяти у такій ситуації

На жаль, під час вимкнень електроенергії такі ситуації трапляються часто.

“Знімала у торговельному центрі готівку з банкомата і в цей час зникло світло. 10 тисяч гривень списало з картки, та банкомат не встиг видати гроші. Спершу я звернулася із запитом про повернення коштів до фінустанови, якій належить банкомат. Там мене “відфутболили” у мій банк, де заявку прийняли й сказали чекати два тижні. Чи можуть не повернути кошти? I як правильно діяти в такому випадку?”

Тетяна Сарнацька, м. Березань, Київська область

“Якщо кошти з рахунку власника картки списані, а готівку банкомат не видав, потрібно звертатися у службу підтримки або в чат-онлайн на офіційному сайті банку та подавати заявку на повернення коштів, — пояснили фахівці ПриватБанку у відповіді на наш запит. — Терміни опрацювання заявки — від 24 годин. У деяких випадках, якщо необхідна інкасація, — до 14 днів. Опісля кошти повертаються на рахунок власника, про що він отримує сповіщення”.

“У таких випадках варто зазначити адресу банкомата та час здійснення операції, — додає працівник інформаційної лінії КредоБанку. — Термін розгляду звернень різний, оскільки кожна ситуація аналізується окремо. Але зазвичай у нас подібні проблеми вирішують упродовж двох тижнів”.

“Коли мине два тижні після звернення, а грошей на рахунок так і не надійде, раджу контактувати з банком, якому належить банкомат, — каже адвокат Ростислав Кравець. — А якщо й це не допоможе, то слід звертатись до Нацбанку з відповідною скаргою”.

Джерело: expres.online

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Заказ обратного звонка

    Callback order