Банки масово порушують права клієнтів. Найчастіше не надають повної інформації про свої послуги, розповів Gazeta.ua адвокат Ростислав Кравець.
“У більшості випадків людина, яка бере споживчий кредит, не читає умов договору, а просто заповнює стандартну анкету. Публічні договори їй радять знайти на сайті банку. По-перше, це зробити не так просто. По-друге, документи сформовано таким чином, що навіть фахівцям важко розібратися в них”, – пояснює адвокат.
Додає, що часто споживач фінансових послуг не розуміє, за що платить.
“Клієнтам часто нав’язуються послуги страхових компаній. Погрожують, що без них не вдасться отримати гроші. Однак страховка не є обов’язковою умовою видавання кредиту”, – наголошує Кравець.
Радить уважно читати будь-який документ, що підписуєте.
“Не слухайте банківських працівників, які кваплять підписати угоду вже і тільки сьогодні. Цього не можна робити, поки не дізнаєтеся про всі умови отримання кредиту”, – каже адвокат.
В Україні 20 січня запрацював закон про захист прав споживачів. Тепер банки зобов’яжуть розкривати повну та актуальну інформацію про умови надання послуг. Йдеться про вартість позик, включаючи комісії та платежі за додаткові послуги, умови дострокового повернення кредиту, можливі штрафи.